Saturday, July 23, 2016

මේ දිනවල බුකියෙ වැඩියෙන්ම කතාබහට ලක්වන බ්ලුබෙරි අක්කා නොහොත් ෂෙරීන් ෆාතීමාගේ කැරැට්ටුව පිංතුර සහිතව නටපු නාඩගම් ඔක්කොම




මේ දිනවල බුකියෙ වැඩියෙන්ම කතාබහට ලක්වන බ්ලුබෙරි අක්කා නොහොත් ෂෙරීන් ෆාතීමා කතාවෙ අක්මුල් සොයා රංජන් මැතිදු හා මම ගිය ගමන. මේ සිදුවීමට අදාළ පුද්ගලයන් හමුවී කතාබහ කිරීමට අපහට හැකි උනා. 

කවුද මේ බ්ලුබෙරි අක්කා ? ඇය නමින් ශෙරීන් ෆාතීමා සුලෙයිමාන්. වයස අවුරුදු හතලිහක දරුවන් දෙදෙනෙකුගෙ මවක්. ඇය සිංහල ජාතික කණ්තාවක්. නමුත් ඇය විවාහ වී සිටින්නෙ ධණවත් මුස්ලිම් ජාතිකයෙකු සමග. ඇය ගැන බොහො දෙනා නොදන්න කරුණ ඇය තුලාව නැමැති රැඩිකල් නිරාගමික ගෘප් එකෙ හිටපු ක්‍රීයාකාරී සාමාජිකාවක් මෙන්ම ඇඩ්මින් වරියක්ද බවයි. එකල රාජපක්ෂ පාලනය දැඩිව විවේචනය ශෙරීන් යහපාලන රජය ගෙන ඒමට විශාල දායකත්වයක් සැපයුවා. නාමල් රාජපක්ෂට වල් බල්ලෙක් යැයි විවේචනය ශෙරීන් පසුගිය කාලයෙ ප්‍රසිද්ධ වූ "Phone හොරා" පිටුවද වසා දැමීමට දායක වු අයෙක්.

ඉසුරු අමරසේකර. විවාහක සැමියාට අමතරව ඇගෙ පෙම්වතා. ඉසුරු විසි අට හැවිරිදි තරුණයෙක්. තමන්ට වඩා වයස අවුරුදු දොළහක් වැඩිමහල් දරුවන් දෙදෙනෙකුගෙ මවක් වන ශෙරින්ට ඔහු ආදරය කරනවා. ඔහුට අවශ්‍ය වූයෙ ඇය විවාහ කරගන්න. ඉසුරුට ශෙරීන් හමු වූයේද තුලාව නැමැති ගෘප් එකෙන්.

කෙසෙ වෙතත් බොහො දෙනා කතාව නොදැන ශෙයා කරන අදාල සිදුවීමෙ චරිත හමුවී හමුවී ඔහුන් සමග කතාබස් කතාබස් කිරිමට රංජන් මැතිදුන්ට හා මට හැකි උනා. ඒ බ්ලුබෙරි අක්කා නොහොත් ශෙරීන් ෆාතීමා හා ඉසුරු අමරසේකර සමග. අප මුලින්ම කතාකලෙ ඉසුරු සමග. (මෙහි R යනු රංජන් මැතිදු හා I යනු ඉසුරු වේ.)
...........................................................................

R - :ඉතින් ඉසුරු මොකද උනෙ?

I - මොනවා වෙන්නද සර්. බඩුවකට ලව් කරලා කෙලව ගත්තා.

R - ඔබ කියනා දේ අපෙ බොදුනුවා ප්‍රේක්ෂකයන්ට වැටහෙන සේ පැහැදිලි කලොත් ?

I - ශෙරීන්, බැදපු ගැනියෙක්. මට හමු උනෙ තුලාවෙදි. අපි කතා කලා. එයා මා එක්ක තමයි එයාගෙ දුක කීවෙ. එයා බැදලා හිටියෙ මුස්ලිම් එකෙක්. ඒ සල්ලි වලට. ඌ මෙයාට ආදරෙ නෑ කිව්වා. ගහනවා කිව්වා. ඔහොම ඔහොම ගිහින් අපි ලවු කරන්න ගත්තා. මට ශෙරීන් ව බදින්න ඕන උනා. එතකොට මම හිටියෙ නවසීලන්තෙ. ශෙරීන් ඇමෙරිකාවෙ. මම ඒකි වෙනුවෙන්ම ඇමෙරිකා ගියා ලක්ශ ගණන් වියදම් කරලා. එයා ඩිවෝස් වෙන්න හිටියෙ ඒකි මිනිහාගෙන්. ඒවටත් වියදම් කලෙ මන්. රංජන් සර්ට කියන්න ඕකිට මම ආදරෙ තරම මම ඕකි වෙනුවෙන් ගෙදර මිනිස්සු තරහා කර ගත්තා. අවසානෙට මට ලැබුනේ මේක.

R- ඊට පස්සෙ මොකද උනේ ඉසුරු ?.

I- මම ගෙදරින් යාලුවොන්ගෙන් කතා අහලා ශෙරීන් ව බදින්න කැමති කර ගත්තෙ එයාලා මට එපාම කියද්දි. අපි දෙන්නා මගෙ සල්ලි වලින් ලොකෙ පුරා ඇවිද්දා. අවසානෙට ලංකාවට ඇවිත් හැම දේවාලෙටම පන්සලටම ගියා එයා එක්ක. භාර උනා, පූජා කලා. ලංකාවෙ හිටපු කාලෙ මාසයක් විතර ලංකාවෙ එයා රෑ මා එක්ක හිටියෙ මිනිහා දාලා ඇවිත්.

R- ඊට පස්සෙ ?

I- මම ඊට පස්සෙ ආයෙ නවසීලන්තෙ ගියා එයාට මගෙ සල්ලි වලින් අපාර්ට්මන්ට් එකක් අරන් දීලා. එතනිනුයි මට වෙනස තෙරුනෙ.

R- මොන වගෙ වෙනසක්ද ?

I - තුලාවෙම ඉන්නවා ඇඩ්මින් කෙනෙක් චමීර ජීවන්ත කියලා. මිනිහා කරන්නෙ ගණිකාවො ඩීල් කරන එක. ශෙරීන් ලංකාවට ආවට පස්සෙ ඌ මෙයා පස්සෙ එනවා කියලා මට තේරුනා. ඒ ඇරුනම තව කොල්ලො දෙතුන් දෙනෙක් එක්කම මෙයා ගමන් යනවා කියලා මට ආරංචි උනා. ඕකි මාව බදිනවා කියලා තව උන් එක්ක වටෙ ගියා. අවසානෙදි මට තොරතුරු ආව. ඔක්කොම පොඩි කොල්ලො මේ බැල්ලිගෙ විසේට රවට්ට ගත්තු .

R - ඊට පස්සෙ ?

I- මේ කතා ඇත්තද බලන්න මම මෙකීට නොකියා ආයෙ ලංකාවට ආවා. රැ වෙනකම් හොටෙල් එකක ඉදලා මම රෑ අපාර්ට්මන්ට් එකට ආවා. අපාර්ට්න්ට් එකෙ එක යතුරක් මම ලග තිබුනා.

R - මට තෙරෙනවා. ඔය කදුලු පිහිදගෙන කියන්න ඉසුරු .

I- මම ආදරෙ කරපු කෙල්ල සර්ප්‍රයිස් කරන්න හිතාගෙන මම ඇතුලට ආවා. මගේම අපාර්ට්මන්ට් එකෙ මගේම ඇදෙ මේ බැල්ලි පොඩි කොල්ලෙක් එක්ක හැමිනෙනවා. ඒ කොල්ලා ශෙරීන් ට සෙට් කරලා තියෙන්නෙ චමීර කියන එකා. මට ඒ ශොක් එක දරා ගන්න බැරි උනා සර්. මම කෙලින්ම ගෙදර ගියා. මම ලෙඩ උනා. මැරෙන්න හැදුවා.ඒකිට ගානක්වත් නෑ. ඕකිගෙන් මට ලැබුනෙ ගොනොරියා විතරයි සර්.

R - එතකොට ශෙරින් එහෙම කලෙ ඒ කොල්ලා එක්ක විතරද ?

I - නෑ සර්. මේකිට ලස්සන කොල්ලෙක් පේන්න බෑ. මේකී පස්සෙන් එන ඕනම පිරිමියෙකුට අල්ලනවා. තුලාවෙම දේශ් හේවාමාන්නගෙ තව මේකි ගිය ජිම් එකෙ ට්‍රේනර් එක්ක මේකී රූම් ගියා කියලා මම දන්නවා සර්.

R - එතකොට කොහොමද මෙයාගෙ ෆොටො එලියට එන්නෙ ?

I - මට කරපු දේට ශෙරීන් ගෙන් පලි ගන්න ඕන උනා. මම හැදුවා සර් ඉසුරු අමරසේකර කියලා පේජ් එකක්. ඒකාලෙ මායි මේකියි ගත්තු ෆොටො , විඩියො ඒ පේජ් එකෙ දැම්මා. මේ විඩියො එකක් ෆෝන් හොරා පිටුවෙ යනවා. එතන ඉදන් තමා මේකි බ්ලූබෙරි අක්කා කියලා ප්‍රසිද්ද වෙන්නෙ.

ඉසුරුට ස්තූති කල අප දෙදෙනා ශෙරීන් ගෙ දෙසට හැරුනා. ( ශෙරීන් S ලෙස දක්වා ඇත.)

R - ශෙරීන් මොකද උන?

S - බලන්න ඇමතිතුමා . මේ සිංහල බහුජ්ජයො නිදහසෙ ලිංගිකව එක්වෙන අයිතියත් නැති කරන්න හදනවා. මරාගෙ වහල්ලු.

R - ඕවා වැඩක් නෑ. මේ ඉසුරු කීවෙ ඇත්තද ?

S- මම බදින්න තමා හිටියෙ එයා. ඒත් එයාට මාව තෙරුම් ගන්න බෑ සර්.

R - ඔයා ඉසුරු බදින්න ඉන්න කාලෙ වංචා කලාද එයාට ?

S - බොරු සර්.

R - ඔයා තව කොල්ලෙක් එක්ක ලිංගිකව හැසිරෙනවා ඉසුරු ඇස් දෙකෙන්ම දැකලා.

S- ලිංගිකව හැසිරුනෙ නෑ සර්.

R - එහෙනම් ?

S - ම්ම්ම්. එයා ඇතුලට දැම්මා , එලියට ගත්තා. ආයෙ ඇතුලට දැම්මා. එළියට ගත්තා. ම්ම්ම්ම් කියන කොටත් වෙට් වෙනවා සර්.

R - තමුසෙට ගොනොරියා කියන්නෙ ඇත්තද ?

S - තිබ්බට බෙහෙත් අරන් සනීප උනා සර්.

R - ළම‍යි දෙදෙනෙකුගෙ අම්මා කෙනෙක් නේද ? ඇයි ඔහොම හැසිරෙන්නෙ ? තමන්ගෙ හස්බන්ඩ් ට වංචාවක් නේද කලේ එයා දාලා මාසයක් ඉසුරු එක්ක ඉදලා ?

S- අපො ඒක වංචාවක් නෙවෙයි. හස්බන්ඩ්ගෙන් ලිංගික සතුට නැති වෙනකොට පිට පිරිමියෙකුගෙන් ගන්න එක මානුෂිය අවශ්‍යාතාවය්ක්.

R - දැන් කා එක්කද ඉන්නෙ ?

S - ම්ම්ම් මගෙ මුස්ලිම් හස්බන්ඩ් ආයේ මාව භාර ගත්තා.

ඇයටද ස්තූති කල අප දෙදෙනා නැවත නිවෙස් බලා පැමිනීමට පිටත් උනා.

"සර් නාමල්ට වලත්තයා කියලා , බෞද්ධ සංස්කෘතියට , සිංහලයාට මඩ ගහලා තියෙන ශෙරීන් පට්ට වේ$යෙක් න් බලන් යද්දි " අවසාන වශයෙන් මා හඩ අවදි කලා.

එවිට රංජන් මැතිදු මෙසෙ පිළිතුරු දුන්නා. "බුකියෙ ඇවිත් බෝධිසත්වයො , පත්තිනි අම්මලා වගේ රගන අනුන් විවේචනය කරන ගොඩ දෙනෙක් ඔහොම තමා හිතේෂ්. "

.........................................................................

බ්ලූබෙරි අක්කා සිදුවීමෙ සත්‍ය මිතුරන්ටත් පෙනෙන සේ හැකිතාක් Share කරන්න.









මේ ඉන්නෙ බ්ලූ බෙරි අක්කගෙ කසද බැන්ද මුස්ලිම් මිනිහා



No comments:
Write comments

Sponser

Online